четвъртък, май 05, 2011

Отворено писмо от Тодор Йосифов - областен координатор на МГЕРБ Бургас до "Шоуто на Слави"


ОТВОРЕНО ПИСМО


До “Шоуто на Слави”


Уважаеми г-н Трифонов,
Уважаеми г-н Сиромахов,


На 4 май т.г. в “Шоуто на Слави” сценаристът Иво Сиромахов прочете писмо, което твърдеше, че е написано и изпратено от мен - Тодор Йосифов до него. Длъжен съм да реагирам и да Ви кажа, че такова писмо не съм писал и изпращал до никой от Вашия екип. За писмото и неговото съдържание научих от ефира на Би Ти Ви.

Нямам обяснение за факта защо професионалисти като Вас не проверяват информацията и защо никой от екипа Ви не се свърза с мен, за да установи автентичността на писмото, което незнайно как и чрез кой е стигнало до редакцията Ви. Факт е, че се чувствам оклеветен и държа това да стане ясно на Вас и аудиторията Ви. Никога не съм се свързвал с Вас и смятам, че е изключително непочтено да градите рейтинга на предаването си с непроверена информация, в случая по мой адрес.

И до ден днешен аз съм областен ръководител на Младежката структура на ПП ГЕРБ - Бургас. През изминалите години съм работил за създаването на редица младежки структури на територията на цялата област и ще продължавам да го правя, т.е. всичко описано в прочетеното от г-н Сиромахов писмо, относно отношението ми към структурите на ПП ГЕРБ, е лъжа.

Младежката организация на ПП ГЕРБ - Бургас е една от най-големите в цялата страна и аз се гордея с този факт. Ако един ден реша да се разгранича от работата на моите колеги в ПП ГЕРБ ще го направя по начин различен от това да изпращам писмо в телевизионно шоу. За щастие, ние в Младежката организация на ПП ГЕРБ, сме екип и сме го доказали през годините. Така че намирам всеки един от епитетите в прочетеното вчера писмо за неуместни и неверни. Искрено се надявам да сте били подведени относно въпросния текст, за чието прочитане в ефир смятам, че заслужавам извинение.

Като повечето млади хора и аз смятам, че медиите са четвъртата власт и се надявам тази власт да се позовава на факти, а не на доноси и фалшификати.




С уважение: Тодор Йосифов,
Областен ръководител на
Младежки ГЕРБ - Бургас
5 май 2011 година

Няма коментари: